Ebrununahseni okbr merhaba ben yaşadım 8+4 de dağa yeni duyduk kalp atışını sen içini ferah tut inşallah allahin izniyle duyarsın sende canim
seda_ay okbr ben ilk 5 haftalık gidince duyamadım 7 haftalık gidince duydum ama burda çok geç duyan insanların yazılarını okudum endişe yapma