Bence gebelik bulantısı herkesin bir olmuyor, yani kimi hafif geçiriyor kimi resmen yatak döşek oluyor bulantı diyip hafife almak da doğru gelmiyor bana ben hiç rapor almadım açıkçası ama iş yerinde ölümüne kustuğum içim dışıma çıktığı çok günler geçirdim yani kendi kadın doğum doktorunuzla görüşün