Merhaba kizlar 39+3 deyim geçen hafta doktora gittigim de bebeğin kanalda olduğunu hatta baya aşağı indiğini söyledi doktorum ve nst de 80 bile gördüm sancı ama 1 haftadır ne gelen var ne giden asla oturan yatan bir insan da değilim hergun yürüyüş evde duramıyorum ne zaman gelicek bu çocuk Nisan falan da gelmedi