Hnd3551 Haftadayım kahverengi akıntı var başta azdı doktoruma gittim endişe edecek durum yok dedi ama hala bitmedi ve sanki arttı başına gelen var mı ilerleyen haftalarda olduğu için korkuyorum. Detaylı ultrason için perinatolojiye gitmiştim o zamanda azdı o da bir sorun görmedi yani 2 doktor baktı ama endişeliyim yine arttığı için tekrar doktoruma gitmeli miyim başına gelen var mı