6+1 oldum. İki kere beta verdim daha kadın doğuma gitmedim. Tam randevu buluyorum devlette. Aliyorum eşim iptal ettiriyo erkek doktor diye. Özele gideceğiz doğum paketi alacağız ama ne zaman. Böyle böyle çocuk bezelye kadar oldu. Kalp atışını duysaydim rahatlardim biraz.