Merhaba arkadaşlar uzun zamandır bu konuyu arastiriyorum ama araştırma sonucum pek değişime uğramadi Folidoce kullanıyorum ilk hamile kaldığım dönemden beri bazı doktorlar folat kullanilmalidir demiş kafam karıştı öyle olunca siz kacinci aya kadar kaç kutu folik asit aldiniz ? Şuan 9 haftalık hamileyim ikini kutudayim 12.haftaya kadar yani ucuncu ayın sonuna kadar kullanimi gereklimi yoksa başka bir ilacmi almalıyım ?