Esmerannee1080 yok canım ya ıkınma sancıları geldiğinde çok zor oluyor o normal kendi sancında da aynı şiddette oluyo hiç korkma yani benki herkes tarafından nazlı olarak bilinirim en ufak acıya dayanamıyorsun diyorlar bana çok rahat geldi ıkınma sancısı dışında