6haftalık hamileyim fakat çalışıyorum ayakta duruyorum dün akşm kahverengi kan geldi acile gittim doktorum ultrasonla baktı kese göremedi ama daha küçüktür kanaman olduğu içinde görmeyebilirz dedi şuan hafif leke şeklinde geliyor progeston ve iğne kullanıyorum sizce erken mi kanama oldu