28 haftalıga kadar birşey yoktu 35 haftalıkken elime ufak bişey değince bakmak istedim aynayla bakınca 3 5 bölgemde kabarcıklar cıkmıs gidip baktırınca hpv bu normal fogum olmaz bebege bulasma riski var ses tellerinde ve solunumda problem olur dediler bu şekil sorun yaşayan varmı