AnneeeG1 Duanıza ihtiyacım var ayın 19 da olmam gerekiyor şu maksimum 2 gün gecikirdi ayın 22 sinde test yaptım gözle zar zor görünen bi çizgi belirdi renk olmayınca kan vermeye geldim 🥹🤲🌸