Kızlar ben ilk dogumumu 26 saat suni sancıyla yaptım kendi sancım gelmediği için nasıl birşey bilmiyorum yaklaşık 1 saattir ara ara gelen bir ağrı var aşırı şiddetli değil ama rahatsız edici seviyede var hemen hemen adet ağrısı gibi belimde ve kasığımda hissediyorum cuma günü doğumum normalde erken doğum olacak 34+1 bugün sancı böyle biseymi nasıl anlayacağım sancı olduğunu