Mariam1 Eslem2112 aldım ama kaset test buradaki erken gebelik testi çizgi çıkarıor ama ilk idrar da değil acba çıkar mı varsa
Nur8893 Benim bat yarın 4 gün önce hastaneye gittim enfeksiyon için ilaç yazmadan doktor beta bakalım dedi sonuç negatif ti .🙂↔️ Umudum olmadığı için test yapmıyorum 🥲
Sezei Sabah ilk idrarla yaptım birkaç gündür belirtilerim vardı test markası prodoctor acaba mı kızlar ya çok istiyoruz hemen çıktı ikinci çizgi ama gölge gibi ben daha net görebiliyorum gidip kan vercem bugün
Sezei Papatyam--01 28 Mayıs’ta olmam gerekiyor normalde ama regl belirtisine benzer hiçbir belirti yok umarım prodoctor yanıltmaz yalancı pozitif vs çok korkuyorum çünkü çok bekledim
Sezei 1 2 gün daha bekleyip test tekrarlayım diye düşünüyorum eğer koyulaşma vs olursa gidip öyle kan vereyim
DAS Beyzasannn LABOQUİCK diye bir marka tredyoldan aldım . Erken test falan değil ovülasuon testinin içinde 6 tane oda vardı. Yapmamla çift oldu zaten . Ama ovülasyonumuda ben takip etmiştim hep
Mariam1 Eslem2112 bu durumda ilk idrar değil 6 de kalktım bı kaç kere lavaboda çıktım var gibi çizgi ama emin değilim ya erken yaptım yada negatif