Haftada bir kez kesinlikle çok şiddetli baş ağrısı yaşıyorum ertesi gün uyandığımda bile devam ediyor ve hap içmek istemiyorum çocukken baş ağrısı yaşadığımızda ilaç içmemek için annem patatesi doğrayıp üzerine türk kahvesi döker yemeni ya da şala sarıp başımıza sarardı aynı yöntemi denedim ve uyuya kalmışım uyandığımda geçmişti iki kez denedim sonuç iyiydi belki benim gibi olan birisine faydası olur ! alerjisi olan dikkat etsin lütfen !