Merve-Beyto acilde falan yanlis ölçüm yapabiliyorlar. Ben hamileyken bana da bebeğin kafası büyük, kalbe giden damarlarda sıkıntı var tansiyon yüksekliği yaşadınız mı falan demişlerdi benim de tansiyonum yükselip duruyordu o yüzden acile gitmiştim korkmuştum baya. Daha sonra doktor kontrolünde söyledim hayır bebekte hiç sorun yok acildeki doktorlar genelde asistan oluyor yanlış ölçüm yapmışlar demişti doktor. Sizin de böyle bir durum olmuş olabilir çok geçmiş olsun 🌸