Kızlar dün akşam hamile olduğumu öğrendim direkt kan verdim sonucum 324 çıktı. 1500 üzerinde kese görünüyormuş. Hesaplamama göre cuma veya cumartesi hastaneye gitsem Allah’ın izniyle keseyi görebiliyorum. Cuma günü hafta olarak 4+1 oluyorum bu haftada kese görmem biraz tuhaf değil mi? Son adet tarihim 1 Mayıs 10 mayısta da çatlatma iğnesi oldum.