tanhc Papatyam_42 çok normal göğsünüzü sıkıp uyarmayın sadece. benim daha öncesinde gelmişti doktorum normal demişti.
Kaderyusuf Papatyam_42 benim 12 hafta civarı gelmişti İlk hamileliğimde şimdi 6 haftalık hamileyim yine geliyor normal bi sıkıntı olmuyor doktora sormuştum sadece sıkı sütyen tak demişti. doğumdan sonra sütünüz fazla olabilir iyi birsey bence
susaMom_ Papatyam_42 Normal canım sadece senin erken gelmiş yine de korkulacak bir şey değil memelerini uyarma dokunma sadece sütyenini tak yeter
Cedric01 Çok normal . Vücut prolaktin hormonu salgılıyor. Benim 6-7 aylıkken gelmişti sizin biraz erken gelmiş @Papatyam_42
susaMom_ Papatyam_42 Yara olmaz vücudun süt üretiyor sadece uyarma yapmaman lazım meme ucuna dokunma memeni sıkma çünkü doğumu tetikleyen bir şey
Papatyam_42 Kaderyusuf destekli südyen mi kullanmam gerekiyor yani destekliler canımı yaktığı için desteksiz südyen kullanıyorum onlarda çok sıkı değiller
Kaderyusuf Papatyam_42 sıkı sütyenden kastım üstünüze tam oturan bi sütten olsun bol kalmasın fark etmez destekli vs.