Mor-kelebek Flz8386 ikiside yakınımızda var bir kızım daha var buglem birazda ona uydurmaya çalışıyoruz Eslem ve güneş isimlerini istoyorum onada eşim yanaşmıyor 🤭
Mor-kelebek Flz8386 ikiside güzel ama Asel ve Lina herkeste var artık insan birazda farklı olsun diyor eski isimler mi olsa diyorum çok zor karar vermek🤭 rabbim gönlüne göre versin inşallah canım 🌸
Flz8386 Mor-kelebek Amin inşallah bana dua edersen sevinirim hamilelerin duası kabul olurmuş ozaman Zeynep Mina