Silanur Kızlar merhaba 40+4 deyim hala bekliyorum açılma sancım yok 2.doğum ne yapabilirim Sezeryan olmak istemiyorum
Merve3555 melo26 benim daha 13. Hafta insan hep korkarak hareket ediyor ilk gebeliğim çok tecrübemiz yok
Sngl_12022 Silanur hicbi se yapmiyorum kendi gelmesini bekliyorum ilk hamileligimdede yapmadigim sey kalmamisti dogsun diye ama gelmedi bide bos yere kendimi yordum o yuzden bu sefer kendimi yormuyorum elbet dogacak dogumda güçte lazim😄
Melikeakkc Silanur vallahi helal olsun 36+4 ağrılara dayanamıyorum perşşanım sezeryan olucam cuma günü gün verecekler 39. Da alınır en geç demişti. En erken de 38+5 olur Herlde. Vallahi günleri nasıl geçireceğimi şaşırdım ağrıdan🙏🏼🙏🏼