Sevgilimmmmmmm 39 haftalığım. Çok kötüyüm midem bulanıyor ama afedersiniz kusamiyorum. Ter basıyor ishal sancım var yarım saatte üç defadır tuvalete çıkıyorum. Ne yapmalıyım
Nisaacarr Sevgilimmmmmmm doktorunuz prizin yazmadı mı mide bulantısı için mide yanması içinde gaviskon önermişti doktorum bol su tüket demişti bir de
myangelson Sevgilimmmmmmm usutmus olabilir misiniz? Doğum da olabilir ayrıca mide bulantısı ishal doğum başlangıcı olabiliyor bazı kişilerde
Sevgilimmmmmmm Seymaaa05 yok aslında hava çok sıcak yaşadığım şehirde. az önce babamlardan geldim birden kötü oldum. Tuvaletten çıkamıyorum midem çok kötü 🙄
Sevgilimmmmmmm Nisaacarr teşekkürler. Daha bugün böyle kötü oldum resmen afedersin tuvaletten çıkamıyorum. Midem yanmıyor bulanıyor. Evde gaviscon var
Nisaacarr Sevgilimmmmmmm ben 37. Haftadayım ilaç içmeden geçiremiyorum sizinde bulantı olunca yanma da vardır diye düşünmüştüm ama ishal doğuma yaklaşınca oluyor sanırım bir kaç kişi daha yazmıştı ishal oldum doğuma yaklaştıkça diye belkide haftanız az kaldığı içindir çok geçmiş olsun
user2524 Mide bulantısı ishal doğum habercisi olurmuş genelde. Haftanızda gelmiş sancılarınızı takip edin bir avazda kurtulursunuz inşallah
Sevgilimmmmmmm myangelson yok ya zannetmiyorum yaşadığım şehir ateş gibi sürekli terliyordum dün sıcaktan. Gece birden kötü oldum. Afedersin az önce yine çıktım tuvalete artık ne yapacağımı bilemiyorum. Doğum sancım yok arada ishal sancısı geliyor o kadar 😐
myangelson Sevgilimmmmmmm terleyip üstünüzde kuruduysa o da yapabilir sıcaklarda da hasta olunuyor çünkü 🥲 siz bir acile veya doktora gidin ishal vücutta dehidrasyona yol acabilir hamilesiniz bir de. Muayene ederler serum falan takarlar en azından iyi gelir
Esnef 33 hafta bndede ishal var ilsç yazdı dr gecmedi ikinhafta falan surdu dogumla alakası yok dedi enfeksiyona baktır intaniyeye git dedi