burcuo Askbebegimm 24te de bakıyorlar sanırım ama fazla geciktirmeyin, beni ilk hamilelikte almamışlardı. Babamı kaybetmiştim, cenaze dolayısıyla gidememiştim, 26 gibi gideyim dedim ama bebek büyüdü hareketleri yavaşladı diye gerek yok dediler.