Doğuma son 4 gün ama hiçbir belirtim yok doktor 41. Haftaya kadar beklerim dedi eğer gelmezse suni sancı vereceğini söyledi
Varmı sizde belirtiler veya doğum başlaması için yaptığınız şeyler varmı bir birmize yardımcı olalım
Bı an önce hayırlısıyla bebeğime kavuşmak istiyorum elbiselerine baktıkça içim eriyor 😄🥰