Dora91 Oncelikle merhaba, suan oglum uyuyorken biraz uzun yazicam:) Cok klise olucak ama bende hep dogum hikayemi yazacakmiyim bigun diye dusunuyordum:) 38. Haftadan itibaren her dogum postunda isyan ediyordum artik gelsin diye. Suan yazdiklarim da benim icin cok guzel bi ani olacak cunku hep sakliyor olacagim... Hamileligim cok kolay gecti.Ne ödem,ne ağri,ne bulanti hicbisey yasamadim.Karnimda son aya kadar hic büyümedi ve hic sevmemistim bu durumu :) 37 haftadan sonra cok sıkılmaya basladım. Hayatim boyunca hep calistigim icin evde olmak bana iskenceydi ustelik annemde gelmisti ve biz hic anlasamiyorduk. Dogumumdan bigun once 2 subatta her zamanki gibi 2 saatlik yuruyuse ciktim eve geldigimde pembe akintiyi gordum. Hickimseye soylemedim. O gece sancim gelmeye basladi 15 dk de bir kendini baya hissettiyordu dusa girdim gecmedi sabaha kadar sabrettim sabah 7de esimle hastaneye gittik acilman cok yeni deyip eve gonderdiler. Ilk kez acilmami kontrol ettiler devlet hastanesine gidiyordum son ay. Aci hissetmedim acilmama baktiklarinda. Eve geldim biraz evi toparladim yemegimi yaptim tabi bu arada sancim hala var ama acilma olmadigi icin bende cok dikkate almadim acikcasi.saat 15 gibi lavaboya gittigimde kanamam oldugunu gordum esimi aradim geldi ve hastaneye gittik.yatisimin olcagini hic dusunmemistim yanima bisey almamistim. Tekrar cati muayesi yapildi bu arada ben ciglik sesleri duyuyorum nefesim kesildi ben normal yapamam dedim ebeye. Birazdan sende boyle olcaksin acilman yariyi gecmis doguma hazirsin evde atlatmissin acilmani dedi sagolsun :) o arada esim esyalarimi almaya gitmis ben icerdeyken ebeler soylemis yatisi yapilcak diye. Benim sancilar stabil evde oldugu gibi... Esim ve annem geldi 1 saat onlarla durdum dogumhanenin kapisinda cigliklari duya duya.Sonra beni cagirdilar ben aglaya aglaya iceri girdim. Lavman yaptilar yarim saat icerde kendi kendime takildim biraz tuvalete git egil kalk dua et...Yataga alip serum bagladilar 1 saat icinde benim sancilar artmaya basladi kendimi ciglik cigliga buldum.ebeler yanimda kahve iciyordu ben ise sancidan öĺüyorum zannediyordum.Ama onun o kadar guzel bi sabrı var ki... 5 dk da bir dinlendiriyor Rabbim ve rahatliyorsun. Ebe saclarini gordum catala alalim seni dedi diger odaya catala kadar yurudum. 3.ikinmada kafasi cikti ama ikinmamda gecmisti o yuzden benimde onayimi alarak karnimdan bastirarak bebegimi cikardilar. Tentene ister misin diye sordular evet dedim gogsume verdiler. Göbek bagibi kesmek ister misin dediler o an cesaret edemedim cunku bacaklarim titriyordu... Sonrasinda dikis... Dikis esnasinda oglum yan tarafimda yatiyordu sasece onu izliyordum miniminnacikk.Dikisi hissetmedim kesi olmus onu da hissetmedim. 4 dikisim oldu 22:00 da dogumum oldu 22 30 da ciktim. Tekerlekli sandalyeyle oglum kucagimda. Gozum direkt esimi aradi ama sesime dayanamayip disari cikmis aradilar hemen geldi ve onun o yuzunu gormem hafizamdan silinmiyor.Benim icin cok zordu ama ebeler cok basarili ve kisa surdu dediler. Aradan 13 gun gecti yine olsa yine yaparim!!! O heyecan, o acı. o tutku inanilmaz birseyy. O gece esim yanimda kalamadi ama o gece bana yazdiklari... O gün hafızamdan gitmiyor. Acisıyla sancısıyla hersey o kadar mucizevi ki.. aklimdan cikmiyor. Hayatimizda kac kere bu an olucak kii. Bu yaziya 02:00 de basladim ama oglum sayesinde yeni tamamliyorum..Suan oglum karsimda uyuyor cok sukur.. Allah hepinize benim ki gibi dogum nasip etsin insallahh. Evet fazla uzun oldu.. ben de duygularimi dokebildim bu sayede.. Allah hepinizin yardimcisi olsun... Saglicakla...
Esmerannee1080 Dora91 ne kadar güzel maşallah rabbim size bağışlasın evladın bizede böyle doğumlar nasip etsin bende sabaha kadar uyumadim 38 +4 üm kasılmalarım ve bel ağrım çok ama.nisan veya su gelmediğinden napıcağımı bilemedim
Buseeozd Esmerannee1080 bugun 38+3 dün gece kusma ve sancıyla gittim doktora. Nişan vs yok. Acılma yok kanala inmemiş. Ama sancı var nstde tam düzenli olmasada. Bu kadar ağrı çekip normal olmazsa diye üzülüyorum. Eğer nişan vs gelmediyse bir ilerleme olmadıgı için malesef bişey yapılmıyor 😔
Mrvgul @Dora91 maşallah 🧿 sağlıkla büyütün bebeğinizi 38+6 olduk ne gelen var ne giden 🤷🏻♀️ Uykusuzluk hat safhada bakalım miniğim ne zaman gelcek 🙏🏻👼🏻