Ynnnn ayyy bacım aynısını yaşadım 2 hafta illet etti insanlar beni her gün doğdu mu doğurdun mı diye. Ya hu içimde bilerek tutmıyorum ya sabır.. neyse. Bugün suni sancın başkıyır bebeğine kavuşmaya çok yakınsın. Her şey çok güzel ilerleyecek emin ol. Sen akışta ve anda olmaya çalış. Telefonunada bakma. Bu sadec 1 gün sürücek. Bazen sancılar çok yorucak ama hep kendini güçlendir. Hadi bugün sağlıkla gelsin