tahamommy Haftada öğrendiiik ve 22. Haftadayız 💙 salı günü detaylımız var çok özledim oğluşumu saatleri sayıyorum 😍
mavideniz9696 MMatildaa 8. Haftada cinsiyeti mi öğrendiniz o nasıl oluyor ? 🥹 Mümkün değil ki böyle bir şey bebeğin DNA’sı bile cinsiyetle alakalı henüz yayılmamış oluyor
bebek_29 Sevda_kygszz bizde o haftalara gelicez🩵🩵 bende 17. Haftada net öğrendim şuan 17+5 haftalıgız🩵🩵👶🏼
MMatildaa mavideniz9696 gebeliği kacinci haftada öğrendiniz seklinde soruyor sanki post sahibi ben o yüzden o sekilde cevap verdim cinsiyeti 10.haftada özelde doktorum demişti ama %90 erkek diye
Sevda_kygszz bebek_29 asiri hizli geciyor zaman hic anlamicaksiniz bile bu haftalara geldiginizde sizde sasircaksiniz tadini cikarin hamileligin
Minikbebis1 bebek_29 19. Haftada öğrendik o zamana kadar göstermedi kesin kız dedik ama 19. Haftada net bir şekilde bize pipisini gösterdi
Fatmactn_6 Chefff ben devlet hastanesinde öğrendim 12. Haftada %90 dedi 3 hafta sonra %100 dedi. Doktorum eskilerin doktoru tecrübeli değişeceğini düşünmüyorum 😊
Rnd_9996 bebek_29 17. Haftada öğrendik şuan 29+3 e girmiş bulunmaktayız 💃🏻🌸 İkinci gebelik olunca daha da sabırsızlıkla bekliyorum 🫶🏻
Bircanozygt 12.haftada erkek demişlerdi 13.haftada kız dediler 14.haftadayız tekrar erkek dediler şimdi 15.haftadayız bakalım değişecek mi 🤣