Bebekmert Buseekaraaa o ciddi bir sorun ve bir defa düşmeye başlayınca devamı geliyor hematoloji doktoruna gidip vereceği ilaçları kullanmanız gerekir değerin kaç olduğuna bağlı damardan takviye de başlanabilir hatta yatışa kadar gidebilir . Bende de var ve baya riskli bir durum
ddefnos Buseekaraaa benim hamileliğin son günlerinde olmuştu ameliyat içinde tehlikeli bi durummus hiç yükselmedi bide damardan ilaç almıştım ama herkesin değeri farklı takip edilmesi gerekiyor
Bebekmert Buseekaraaa sabit değil surkeli degisiyor 30 ları da gördüm 70 80 leri de doğuma yakın kaç olduğu ve doğum anında kaç oldugu önemli ben doğuma yakın sürekli damardan takviye aldım doğumda da aynı şekilde takviye ile başladılar ve son sabitte 70 ile girdim doğuma . Bebeğim şuan 2 aylık
ftmnrysrlr Merhaba 25+4 de şeker yüklemesi esnasında fark edildi 112 doktorum hematolojiye yönlendirdi. Tekrar kan verdim fakat sonuç yine aynı daha göstermeye gitmedim ama ne olacak endişeliyim. Nasıl bir tedavi uygulanır doğumu etkiliyor mu merak ediyorum