İyi geceler arkadaşlar. Bu 2. Gebeliğim ama Allahın gücüne gitmesin cok sıkıldım bunaldım. Bu hamileligimde inanılmaz bi vajina ağrısı yaşadım. Bi gun kalkıyorum belim ağrıyo. Bi gün ayaklarım 😐 33 haftalık olduk bakalım ama cidden yoruldum ve panik oluyorum stres arttikca nefesim daralıyor gibi. Belki 15 gündür belki fazla bilmiyorum sol ayak bileğimim ic kısmında bi agri vardı bugün netten bakınca damar tıkanıklığı vs bir sürü kötü senaryo kısımlarınıda gördüm tabiki yaptığım yanlış biliyorum İnternet doktorculugu insanı korkutuyor ama simdi buna kafayı taktım 😔😔😔