xesra-0911 11 haftalık hamileyim kasıklarımda ağrı mevcut böyle sanki bir ağırlık var kasıklarımdan aşağı doğru çekiyor bu normalmi korkuyorum da yoksa karnım büyümemeyi başladı bu yüzden mi geriliyor acaba 🥺
Nibozog xesra-0911 canım 13 haftalığım ara ara oluyor kasık ağrıları büyüyor minikler kendilerine yer açıyorlar korkulacak bir şey yok. Hatta bu hafta biraz daha fazla oldu ağrısı dinlenerek geçirdim o günü hareket ettikçe daha çok baskı yaptı ağırdı çünkü.
Narmeenn xesra-0911 xesra-0911 normal ya. Bendede olmuştu. Simdi 22+3 olduk. 12haftadan sonra normalleşiyo hershey
Tuba06_06 xesra-0911 bende 11+2 yım dün özellikle sanki adet olacakmışim gibi bir ağrım vardı ama geçti inşallah sağlıklı bir şekilde büyüyorlardir