ArasMom__ bende hala iyilesemedim benimde ikinci dikiş size de defalarca yazıyorum her gördüğümde 🤭🥲 bende stres yaptım ve sütüm azaldı ciddi anlamda psikolojim bozuldu keşke diyorum bende normal doğum yapmasaydim cok zor bı süreçten geçtim zaten doğumum 2 gün sürdü üstüne dikislerim açıldı herşey bende o kadar kötü etki bıraktı ki hala oturup kalkamıyorum ve sütüm bebeğe yetmediği için mamaya başladım kendimi çok kötü hissediyorum 🥹