Merhabalar geçen yıl mart ayında 31+3 günlük bebeğimi kalp durması sonucu kaybettim.2024 aralık ayında kimyasal gebelik geçirdim.Genetik testi ölü doğumdan sonra yaptırmıştım.Genetik testimde sadece A1298C maddem heterozigot çıktı.Şimdi nasipse inşallah tekrardan hamileyim.Daha yeni öğrendim doktora gideceğim .Benim sorum şu bu maddesi böyle olup hamileleğinde Ecopirin kullanan var mı ? Lütfen yazar mısınız?