ipekmom_ Nur1126 şarjlı olarak bosch unlimited 7 kullanıyorum aşırı memnunum, normal kablolu olarak arnica tesla premium kullanıyorum ikisindende çok memnunum
Nur1126 ipekmom_ Arnica Tesla çok güzel benim bozulan süpürge oydu kablosunda temassizlik var eşim cekistirmis o yüzden bozuldu 😞
Zehraax Nur1126 maddiyat olarak nasıl birşey alabilirsiniz bilmiyorum ama Philips dikey şarjlıdan sonra Dyson v12 aldım kesinlikle elim ayağım oldu tavsiye ederim