Kızlar 23. Haftaya giriyorum ama ne yaparsam yapayım çatlamaya devam ediyorum 3 yağ beraber kullanıyorum krem kullanıyorum sanırım bu genetikle de alakalı ama bu gidişle baya yırtıklar oluşacak şimdiden böyleyse bide yağ sürdükten sonra üstümü giyinince çoğu emiliyor ne yapabilirim tecrübeleriniz neler?