Benim de çok dengesiz ya bigün iyi bi gün çok az hareket ediyor ama genel olarak çok hareketli bir bebek değil bence. Bugün akşama kadar 2 3 kere anca hissettim çok az hareket etti. Yarın kontrole gidicem gidince sorcam bakalım. Sertleşme bende de oluyor sanki poposunu dayıyor gibi hissediyorum. Hep sağ tarafıma toplanıyor karnım resmen yamuluyo o tarafa ve sertlik gerilme hissediyorum uzanınca geçtiği için sıkıntı etmedim. Devam ederse eğer öyle giderim acile