Tubaa61 doktorlar bazen es geçebiliyor siz söyleyin uygun görürse yapar biz bilmedigimiz için söylemedik normalde 30 hafta civarında yapılıyormus erken dogum riskinde küvöz süresini kısaltıyor diyolar. Bizim doktorumuz söylemedi taki 33. Haftada lekelenmem olana kadar ki o xaman yaptırdık 4 gün sonra dogum yaptım . Daha erken yaptırmak etki etmesini beklemek gerekiyormuş