Tubaa61 Merhaba kızlar, bişey danışacağım sizlere Şuanda ben 32+1 deyim ve plasentanın aşağıda olduğunu söyledi doktor bu durumu yaşayan var mı biraz fikir verebilir misiniz ?
Kubra998 Tubaa61 korkma canim sezeryan oluyorsun doğum şeklini degisiyor benim yapisiklikta vardı çok şükür iyi geçti ameliyattim yani rahim alinmadi
4yaprakliyoncam Tubaa61 merhaba bana da plesanta arkasında kanama var dedi rahime yakın olduğu için oluyormuş ama büyüdükçe uzaklaşır dedi ikimizinki de aynı durum mu acaba ben normal doğum yapılmayacağını bilmiyordum
Sevgikaya1525 Tubaa61 valla benimde 32 haftadym doktorum plasenta aşağaı da dedi kanamam fln oldu progestan kullandık 32 haftaaya kdar geldik bakalm bayramdan sonra gdcm ne dieck inşallah sezeryan demez ya norml istiyorum
Tubaa61 Çok teşekkür ederimm. Ya ilk doğumum normal ama hiç önemli değil sağlıklı gelsinde inşallah bi sıkıntı olmadan
Esra-kk Tubaa61 bnmde ilk gebeliğim sen çoğu gitmiş azı kalmış cnm inşallah birşey olmaz daha bizim haftamiz kucuk
Tubaa61 Esra-kk 27. Haftaya kadar yer değiştirebiliyor dedi doktor ama bu hafta oldu bi değişme olmadı inşallah sizinki yerini değiştirir Rabbim kolaylıklar versin her bir anneye
aylisinannesi Plasenta previa mı dedi doktorunuz benim öyleydi plasenta aşagıda demek ve normal dogum yapamazsın sezaryen olabilirsin dediler 5 gün önce acil sezaryene alındım. Korkmayın sadece temkinli olup dinlenmeli kendinizi yormamalısınız
Tubaa61 aylisinannesi hayırlı olsun öncelikle evet plasenta aşağıda olarak söyledi ilk doğumum normal olduğu için rahime yapışık falan değilmiş 27. Haftaya kasar çıkar demiştir ama değişme olmadı acil sezeryan olarak doğumun olucak dedi ama kanama riski çok yüksekmiş sanırım ondan biraz tedirginim neye dikkat etmem gerekiyor
aylisinannesi Tubaa61 benim 34. Hafta da dogumum oldu evet erken dogum riskim vardı ağır iş yapmadık evde hep yattım dikkat ettim . Benim ayrıca bebekle büyüyen miyomum vardı oda baskı yaptı erken doguma sebebiyet verdi. Kanama bir tık fazla oluyormus evet ama benim ameliiyatım çok şükür başarılı geçti miyomuda aldılar el kadar büyük miyom çıkarttılar. Bebegim suan küvözde ama bu günümüze binlerce kez şükür 34. Haftaya kadar hiç kanama vs bi durumla karsılasmadım
Tubaa61 4yaprakliyoncam bana kanamayla ilgili Bişey söylemedi sadece kanama riski var plasenta aşağıda olduğı için çok dikkat etmen gerekiyor dedi benim ilk doğumum normal onda böyle bi problem yaşamamıştım ama bu gebeliğim bu şekilde oldu rahim ağzını kapattığı için acil sezeryan olarak doğuma alıcaz dedi şuanda 32 deyim yani ne kadar geç o kadar iyi bebek içinde benim içinde 38 falan görsek çok iyi olcak
filiz8363 Bende 20. Haftamdayım bana da doktor plesentan aşağıda dedi. 2. Gebeliğim bu ilk gebeliğim sezeryandı. Ankara dışına çıkamasın cinsel ilişki yasak kendini çok yormayacaksın dedi. Bende biraz korkuyorum erken doğum da olabiliyormuş
Ceydaaas1 aylisinannesi benimde miyomum var hamilelikte büyüdü plesantanin arkasına yapismis birde şuan plesantam asagidaymis yat erken dinlen erkme dogum olabilir demedi ama korkuyorum sezeryannolucak miyomu alabilirsem alırım dedi uyanıkken mi aldılar miyomu sizin sezeryanda
Yzc_asli aylisinannesi canım öncelikle çok geçmiş olsun bebeğinide alıp umarım biran önce eve geçersiniz sağlıkla. Bende 34.haftamdayım plesantam aşağıda şimdiye kadar hiç kanamam olmadı erken doğum olur diye biraz korkuyorum 38+1dw doğurmak istiyorum. Erken doğumda nasıl belirtilerin oldu acaba anlatır mısın biraz
aylisinannesi Ceydaaas1 evet spinal aneztezi yapıldı aslında doktorum miyomun damarlı bir bölgede alamayabilecegini söylemişti hep fakat acil aezaryene alınınca önce bebegi aldı çıkardıktan sonra miyomum yerinin alınabilecek durumda oldugunu söyledi ve aldı gözlerim açıktı pozitif geçen bir dogum hikayem oldu sadece bebegim suan Küvözde dört gözle cıkacagı günü bekliyoruz bize dua edermisiniz
aylisinannesi Ceydaaas1 benimkide öyleydi miyom eahim dışındaydı ve rahim ağzına oturmuştu hemen üzerindede plasenta vardı rabbim kolaylık kurtarsın sizide eger deneyimli bir doktor ise miyomu alacaktır
Ceydaaas1 aylisinannesi inşallah miyomu akir ve kurtarr beni bu dertten tekrar uyudunuz mu doğumdan sinra miyomu oyke mi aldi
aylisinannesi Yzc_asli çok teşekkür ederim insallah bir an evvel bebeğimizi alırız . 4 gün evvel cuma günü hafif kahverengi lekelenmem oldu doktora gittim nst te hersey yolundaydı sancı vs cıkmadı doktor o gün ciger geliştirici iğne yaptırmamı söyledi neyse yaptırdım ve lekelenmede tekrarlamamıstı fakat 4 gün sonra salı günü sabah uyandıgımda bebegim sol kasık bölgemde toplanmış ve çok sertti . Hareketide kısıtlıydı sonra endişelendim hatta gün içinde gidip kontrol ettirelim diyecektim eşime ama ona gerek kalmadan hızlı nir şekilde kanamam gerçekleşti. Acil hastaneye gittik hala gram sancım yoktu sancısız girdim sezaryene