Merhaba benimle aynı süreçte doğum yapan annelerim oldu mu neler yaşadınız benim ilk ve ikiz gebeliğimdi ani bir şekilde açılmam olduğu için apar topar doğuma alındım bebeklerim küvezdeler tam 1 ay olucak salı günü çok zor bir süreç benim gibi aynı süreçten geçen annelerim biraz dertleşebilir miyiz