Merhabalar arkadaşlar 36+1 haftalığız normalde çok fazla ödemim olmazdı olsa bile akşamları olur geçerdi ve ağrı vs yapmazdı bu hafta birden ayaklarım aşırı derecede şişti yani balon gibi oluyor resmen ve çok fena ağrıyor normal mi sizce? Kaşıntı da var ufak ufak kırmızı benekler çıktı onlar için tahlil vericem ama şişliğim yeni olduğu için doktoruma söylememiştim