Zehrostan 5+3 ken beta değerim 10.500 çıktı doktorum ikiz olabileceğini söyledi tek kese gördü ama şuan tam 7+1 olduk ve 4-5 gündür karnımda çatlaklar oluşmaya başladı bile acaba gerçekten ikiz mi geliyo bazen 2. Kese sonradan görünüyo dediler….
Merveue Zehrostan sonradan görülebilir canım kalp atışı dinlediniz mi kalp atışından da belli olduğunu duymuştum
dygsss Zehrostan betayla anlaşılacak bişey değil pek çatlak kremi sürün bol bol nemlendirin benden size tavsiye yoksa bi başladımı çok fena çatlıyor benim öyle oldu
staRmama Zehrostan betayla alakası yok ki bunun benim reglim 13 gün gecikmişti betam 10 bin üstü olarak çıkmıştı tek bebeğim oldu
duyguanneoluyorr Zehrostan 5+5 Dr 9 binlerde çıkmıştı acildeki dr ikiz olabilir demişti ama tek kese var dedi dr hala bir ümit ikinci bebişimi görmesini beklicem 😂