nurmltli61 Kızlar ya anne sütü alıyor sadece bugün hiç kaka yapmadı normal mi bilen var mı ? 48 günlük
edabolukbasi3- nurmltli61 10 güne kadar yapmaması normal 10 günden sonra yapmazsa doktora getirin diyor doktorlar
2bebelianne nurmltli61 kabızlık olabilir huysuzluğu var mı diğer günlere göre mama kullanıyorsan mamadan kaynaklı olabilir emziriyorsan kayısı ye bebeğe geçer rahatlar
nurmltli61 2bebelianne mama kullanmıyoruz huysuzluğu da yok gayet iyi uykusu da iyi gazı da yok ayaklarını karnına da çekmiyor yani gayet iyi ama bugün hiç kaka yapmadı 🥹
nurmltli61 Tutaste_ gazı yok ki🥹 hem kendi de çıkarıyor hem her emzirmeden sonra masaj yapıp çıkartıyorum gazını mama da kullanmıyoruz sadece anne sütü ama bugün hiç kaka yapmadı çişini yapıyor sadece
Ozlemdemir nurmltli61 mama içmiyorsa sorun yok. Bebek kilo alıp toparlanıyor kaka yapmadığında. Doktorum 9 güne kadar da normal demişti.
nurmltli61 Ozlemdemir mama içmiyor sadece anne sütü normal de yapıyordu bugün hiç yapmadı sadece çiş yapıyor sorayım dedim
2bebelianne nurmltli61 bir yapacak tam yapacak hazırlıklı ol 😂 korkacak birşey yok huysuz değilse 3 4 gün yapmazsa Dr göster
anneolmakneguzel_ nurmltli61 illa bşy bulucaz. Bu lohusa kafası zor. 😂 gececek sen dert etme. Herzaman bebegine bak hersey yolundaysa dert etmeye gerek yok. Her gun kaka yapacak diye kim garantiledi, bizde hergun cıkmıyoruz
anneolmakneguzel_ nurmltli61 normal hayatım, dert etme. Gunlerce yapmassa sıkıntı. Takip et no panik no stress
Guzelanne56 nurmltli61 bızım doktorumuz sadece anne sütü alan bebekler 10 güne kadar normal mama alan 7 güne kadar normal ek gıda alan 3 gune kadar normal dedı
[silindi] nurmltli61 doktorlar normal görüyor canım 10 güne kadar. Endişelenme, @2bebelianne dediği gibi ama bir yapacak tam yapacak 😂😂