Pirayegibiol Geçen Salı doktora gittim 5-5.5 hafta arası demişti. Bu Salı da gidicem 6-6.5 hafta arası olmuş olucak. Kalp atışını duyabilir miyim?
Dryclb3 Pirayegibiol 5+4 te gittik bizde duyamadık doktorum yolk saç oluşmuş ⅔ güne kalp atışını duyarız dedi 6+1 de tekrar gittik ve kalp atışını duyduk 🤍
Esmakeskin Dryclb3 bana da doktor bugün 5+6 haftalık kese dedi bebek oluşumu görünüyor dedi .yolk saç oluştuktan 2 3 sonra kalp atışı oluşuyor o zaman dimi . Bu arada rabbim hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin
Dryclb3 Esmakeskin bizde öyle oldu sanırım o şekilde ,amin cümlemizin canım sağlıkla kucağımıza alalım