ayminaninannesi Kızlar 20 mayısta beta 1711 çıktı 5+3 femisti doktor bat tarihine gore bu hafta için randevu bulamadım devlette özele gitmeyi düşünüyorum sizce bu hafta gitsem kese ve bebegi görebilirim hangi gün gitsem daha iyi olur acaba
Myyfamily ayminaninannesi ben kan tahlili yapmadım test yaptım pozitif çıktı bir hafta bekledim doktora gittim keseyi gördük
lnbahar ayminaninannesi ben 5+6 da gittim keseyi gördük kalp atışını çok cılız duyduk 14 gün içinde özellerde ücretsiz yani 10 güne kadar ücretsiz 14. Güne kadar 50 tl ödeniyor ben de 14. Gün gittim kalp atışını çok güçlü duyduk şükür 🙏🏻 darısı başınıza inşallah
kalorisizpatates ayminaninannesi canım ben 5+3 kese ve yolk sacı gördüm 7+2 de gittim bebek ve kalp atışı duyuldu çok şükür🤗
ayminaninannesi Nesli17 hangi gün gitsem.ki özele gidecegimde muayene ücreti de bayağı var gitmişken ikisinide görmek istiyorum ya
mavi123_ ayminaninannesi kalp atışını duymak için en güvenilir 8. Ve 9. Hafta dır. Ben şahsen 8. Haftamda gidicem daha garanti olsun diye
Gkczel Ben 6+5 te kalp atisini duymuştum. Söyle yapabilirsiniz ozele gidip muayene olduktan donra 10 gün içinde kontrol randrvusu alırsanız muayene üzreti ödemezsiniz bizde öyle yaptık
Zehrostan Kesinlikle 8 hafta ol öyle git ben 5 haftada keseyi gördüm bebeği görmedim doktorum en net 8-9 da görürsün dedi bende 9 haftamı bekliyorum
Denizqqqq Keseyi gorduk cok kucuktu 5+ 3 de 6 mm dedi 1 hafta sonra bebegi goruruz ilerleyen haftalar kalp atisini dediler
ayminaninannesi Ay inşallah kızlar o zaman bu hafta gideyim çarşamba perşembe gibi 10 güne ücretsizse diğer hafta kontrol olmak için tekrar giderim o zaman teşekkür ederim kızlar bilmiyordum iyiki varsınız umarım hepimiz bebisleri sağlıcakla kucağımıza aliriz😇
kalorisizpatates Masal2021 ben bir hafta betayı kontrol ettim 2700 lere gelince artık doktor bakmaya gerek yok düzenli artıyor dedi ve bidaha baktırmadım😊
Myyfamily Masal2021 hepimizinki sağlıcakla gelsin inşallah bekleyin bence de biraz en azından gittiğinizde görün ki içiniz rahat olsun 🙂