Sumeyyeaydn 35. Haftadayım,33 den beri uyku diye bir şey yok bende geceleri yatamıyorum nefes darlığı vs.den ,el ve ayaklarımda ödem oldu bazen ağrı ve kaşıntı oluyor,20 li haftalara göre kesinlikle daha çabuk yoruluyorum yorgun hissediyorum kuyruk sokumu ağrısı oluyor çok ayakta durursam