Kızlar merhabalar, ben 2 gün önce rahim duvarım kalınlığından ameliyat oldum. Ameliyat sonrası doktor polipte vardı aldık dedi. (Polip 14 mm miş bu arada) Benim merak ettiğim bu ameliyattan olan var mı evet doktora sordum bir kaç şey bu ameliyatla ilgili ama doktorun çok zamanını almak istemedim. Eğer olan varsa benimle paylaşabilir mi bu konuda ki tecrübelerini.. mesela dikkat etmem gereken şeyler nedir. Bu ağrı ne zaman geçer, bende çok gaz oldu operasyon sonrası bu normal mi? Şişkin hissediyorum kendimi bu normal mi. Yani bilginiz olan her şeyi benle paylaşabilir misiniz lütfen 🥺