Ayni gündeyiz ve benimde 6 yil sonra 2.gebeligim. ilki normal dogum.. bahsettiğiniz sıkıntılarin bazisi gectigimiz haftalardan beri olan, bazisi bu haftalarda sıklıkla yasayacagimiz- yasadigimiz durumlar.. Doğum sancisi oldugunu düşünmüyorum açıkçası, dogum sancisi sıklıgı ve duzenli oluşuyla kendini belli ediyor. Örneğin benim sancim şöyleydi: belli bir açılmadan sonra 30 - 45 saniye kadar süren sanci ve 3-4 dakika kadar sancisiz normal bir süreç.
Yine de herkes herseyi ayni yasayacak diye bisey yok tabi. Kendi deneyimimi aktardim. İnsallah sağlıkla dogumunuz olur , sevgiyle bebeğinizi büyütürsünüz :)