ElifBera Arkadaşlar merhaba.. Herkesin Doğum hikayelerini dinleyip acaba ben nasıl olacağım diye hep düşünürdüm🙅🏽♀️ Şimdi artık benim de bi Doğum hikayem var☺️ 39+3 gelmeyen bir bebek🤦🏽♀️ Erken Doğum Şüphesiyle 7 ayımda hastane de tedavi gördüm, sonra da kızım gelmek istemedi.. Kasılmalarım çok oluyordu acile gitmek istedim bi görüneyim eve yakın zaten yürüyüş olur dedim. Bakıldı nst muayene bi problem yok birşeh olursa yine gelirsin dendi🤲🏼 Baktım hanımefendi gelmeye niyeti yok o gece Nişanım geldi ama ben hemen gitmedim Hastaneye öğlene kadar uyumuşum🤭 aradım hastaneyi böyle böyle bir akıntı geldi ama bilemedim dedim🤷♀️ Doktor da bekleme gel dedi evden çıktığımda saat 2di.. Hemen gittik işte Altyan muayene edildi bebeğin başı çok yukarda daha kanala inmemiş dendi.. Bende dün gittiğimi ama bi problem olmadığını anlattım kan gelince size sorup geldim dedim.. Ultrason herşey iyi fakat en büyük problem tahlillerden sonra çıktı o kadar az saatte insan vücudunda neler değişebilirdi ki? Çok şaşırmıştım tansiyonum tavan yapmıştı nabzım sürekli yüksekti, baş ve ense ağrım hiç bitmiyordu🤭 Hemen yatışım yapıldı ✅ Doğum haneye aldılar hızlıca kağıtlar imzaladım🤷♀️ Doğum süresi artık başladı üstündekilerin hepsini çıkar Lağma sonda tahliller serumlar havalarda uçuşuyor ama o kadar doktor tepemde var ki herkes birşey yapıyor birşey söylüyor korkudan ölüyorum😪 Daha sonra 30 saat evet tam 30 saat! Tansiyonumun düşmesini beklediler fakat düşmedi. Suni sancı veriyorlar açılmam olsun diye ama karnıma değilde belime vuruyordu ağrılar sürekli! En son muayene edeceğiz tekrar diyip 2 doktor gelip suyumu patlattılar hayatımda bu kadar ağrı çektiğimi ve çekeceğimi herhalde düşünemem.. mahvolmuştum ailem dışarıda kimse yok sadece 2 kez görmüşüm onları ateşim 40 dan aşşağı düşmüyor. Her gelen doğurup gidiyor ben bi türlü çıkamıyorum😪 Allahım çok kötüydü!! Ve sonra tekrar nst bağlayıp sancılarıma baktılar su patladıktan sonra Doğum başlar dediler fakat olmadı.. sadece 1 cm açıklık vardı kalp atışları yavaşlamıştı artık kızımın.. Bir Prof gelip neden bekletiyorsunuz bu tipik magNezyum bebeği söyleyin ameliyathaneyi hazırlasınlar dedi.. Korku endişe ve birazda mutluydum ama artık bitiyor diye.. bebeğin strese girip kakasını yaptığını söylediler acil almamız gerekiyor dediler bende o kader Saaten sonra canıma minnet dedim artık ölüyordum çünkü.. En son burası cennet gibi ya dedim doktorum neden diyip güldü😂 sabahtan beri ateşten öldüm burası bana nasıl iyi geldi anlatamam dedim.. hepsi gülmeye başladı 🤭 en son buydu konuşmamız 🙅🏽♀️ Ve kızım artık dünyaya gelmişti şükürler olsun.. ağrılarım vardı evet ama o zorlu süreçten bana daha kolay gibiydi artık çünkü bitmişti🌸 Çook şükür şuan yanımda ağrılarıma rağmen çok mutluyum 🤲🏼 Rabbim herkese kolaylık versin çok zordu ama bitti✅
Meryemabf ElifBera Allah analı babalı büyütmenizi nasip etsin tebrik ederim herşey geçti güzel günler sizi bekliyor ❤️
NerminOmar ElifBera tansiyon neden yukseldi peki ? El ayaklarinds siskinlik varmiydi? Birde idrar tahlili yapdirirmiydin surekli?
elfkbramtn Allah analı babalı büyütsün inşallaaaah rabbim sana da kızına da sağlık versin 🤲🏻 Peki neden tansiyonunun yüksek ve ateşin çıkıyordu kanında bir mikrop yada başka virüs mü vardı ?
ElifBera elfkbramtn hayır canım bi geve önce hastaneye gittim gitmesem evet var derdim aöa gittim ve ne olduğuysa gece oldu 🤷♀️
Aselimmmmm33 Allah analı babalı büyütsün inşallah.Bir şey sorabilir miyim özeldemi devlette mi yaptın iyi geceler
ElifBera Aselimmmmm33 medipole gidiyordum ama doktorum erken Doğum şüphemi anlamadı ölüyordu kızım nerdeyse devletten acile gittim tanıştığımız bi Prof vardı o takiplerimi yapınca yine ona güvenerek devlete gittim
Gamzesila Benim doğum hikayemin bi benzeri valla bugün doğum yaptim bende yanlız magnezyum bebeği ne demek benimde açılmam olmadida
elfkbramtn ElifBera subhanallaaaah rabbim sana kuzunu ve sağlığını bağışlamış bir sadaka ver yada bir küçük adak kes subhanallaaaah kendine çok dikkat etmelisin bebeğini kokla benim yerime tekrar dualarım sizinle 🤲🏻