Kızlar ben gebeliğimde cok nadir sigara içtim, yani bütün gebeliğimi toplasan 3 paket sigara eder şuan 37 haftalığım, bırakamadım canım isteyince içtim ve malesefki eşim içerken iş arkadaşlarım içerken yanında bulundum. 32. Haftamda doktorum plasentada yaşlanma ve kireçlenme oldugunu bebeğin beslenemediğini kilo almadıgını karın cevresinin de iki hafta geri kalmaya başladığını söyledi, ve bu olayın sebeplerinden biride sigara kullanımıymış. Benim kullandığım sigara bebeğimde düşük doğum ağırlığı ve gerilik yaptı, sıkı takibe alındı ama suan plasentam 3.derece yaşlanma düzeyinde ve malesef 40. Haftamı beklemeden 38. Haftamda sezeryan olacağım, plasenta bebeği beslemediği içinde iki günde bir nst ye giriyorum sürekli. Bunları buraya yazıyorum ki ben içtim birşey olmadı diyenleri okuyup içiniz rahatlamasın, bende içtim kızlar ve benim bebeğim etkilendi şuan cok pişmanım cocugum için buna dikkat etmem gerekirdi bu kumarı oynamamam lazımdı, ve doğumdan sonra yenidoğan yoğunbakıma alınabilir. Ben bu hatayı yaptım siz yapmayın benim vicdanım hamileliğimi zehir etti