monica50 kızlar dualarınızı bekliyorum beni bi heyecan bastı gerçeklik algımı kaybettim sanki hala inanamıyorum yarın doğuracağıma 🥹
Elifcc monica50 haftamız günümüz bile aynı nasıl kabul etti suni sancıyı bekleyelim diyor başka birşey demiyor açıklık 3 cm ve sancım biraz var
monica50 Ceren1996 hayır normal olacak inşallah. dün açıklığım sancım uygun çıktı yatarak pazartesiyi bekliyorum
Amine95 monica50 oy masAllah. Büyümüş. Merak etmeyin, her şey yolunda gidecek ve kolaylıkla bebeğinizi kucağınıza alacaksınız 🤲🏼 sağlıklı, güzel bir ömrü olsun. Amin
Bus-ra590 monica50 suni mi alacaksınız kaç cm açıklık çıktı acaba bende 37+2 yim geçen hafta 2 cm açıklık var demişti merak ettim
Ceren1996 monica50 ya ne güzel bende normal düşünüyorum ilk gebelik benimde. 34+1 haftaligim. Normal olunca gün veriyolar mi. Sezeryanda veriyolar ama normali bilmiyodum verildigini
Amine95 monica50 evet haklısınnnn🥹🥹 ama yarın rahatlayacaksan ins. İlk günler adaptasyon süreci biraz zor olabiliyor. Ama merak etme, zamanla uyum sağlıyorsun 💖
monica50 Bus-ra590 suni istemiyorum hiç ya doktorum kendi sancınla doğurursun dedi. şuan 2-3 dk ayağa kalkınca hemen sancım şiddetleniyor inşallah suniye gerek kalmaz
monica50 Ceren1996 valla ben de gün verilmesini beklemiyordum 😂 cumartesi kontrole gittim istersen yatışını yapalım hemen dedi doktorum, ben hazır değilim dedim o zaman hiç hareket etme eve git pazartesi sabaha kadar yat öyle gel dedi
Ceren1996 monica50 ne güzel insalah banada gün verirler normal dogum için. Ben gurbetteyim ailem memlekette en azından 2 3 gün önceden haber veririm kız krdesim gelir 🤗
monica50 Ceren1996 evet ya benim de çok iyi oldu hemen biletini aldık kayınvalidemin bugün gelmiş oldu yardıma
Ceren1996 monica50 İnşallah hemen kolayca gelir bebisiniz. 🤲 Doğumdan sonra bizide bilgilendirirmisiniz. Çok merak ediyorum zorluğu ya da kolaylığı. 🤗
monica50 Ceren1996 yarın bir aksilik olmazsa doğum hikayemi yazarım mutlaka 🥰 pozitif düşünüyoruz pozitif olsun her şey inşallah