15 haftalık hamileyim cuma günü kırmızı kanamam oldu ağrım çoktu vajina ve kasıklarda doktora gittim bebek iyi Protestan başladı ağrım çok tekrar kan geldi ertesi gün tahliller iyi ama ben iyi değilim vajina kemiğim kırılacak gibi sebebi ne acaba küçük yerdeyim çıkmazdayım doktor ayarlamaya çalışıyorum