fairytale_ bende 2 saat önce uyuttum , YouTube den sevdiğim dizileri izledim, izlerken yedim içtim😅 sonra uzandım dinleniyorum. Bulaşık makinesini sabah eşim boşalttır sonra çıkanları dizer bende kahvaltı hazırlarım, uyudu diye iş yapacak halim yok gün içinde zaten çok yoruluyorum 😅 uyuyunca mesaim bitiyor😇 şimdilik hamileyim diye böyle , yoksa maske cilt bakımı oje saç bakımı kaş alımı kendimle ilgileniyordum 😅 bakalım 2. Bebişten sonra yapabilir miyim😇