pnremr22 Kızlar merhaba 5+4 hamileyim. Ama çok şiddetli mide ağrısı var ve geçmiyor. Gaviscon soğuk süt banamisın demiyor. Başka çözümü var mı ya kafayı yicem. Hiç birsey yapamıyorum ağrıdan
cottoncandy8 Benim de çok ağrıyor ekmek yiyorum o biraz tutuyor. Çay kahve yağlı mideyi yorucu şeyler tüketiyorsanız tüketmeyin o da tetikliyor.