Yelizmurat Merhaba! Kizlar dun doktora gittim bebegin kafasi asagdaymis. 31 haftalik hamileyim asagda olmasi erken dogumun belirtisimi sizce kizlar?
Buseeozd Yelizmurat 2 bucuk aydır kafa asagıda bizimde 38+3 bugun oglum inatla kafasını kanala indirmiyor. Çatı muayenesi hersey uygun ama bekliyorum gelmesini. Korkmayın doğum pozisyonu erken doğum demk değil.
Yelizmurat dilcey ha yani erken dogum belirtisi degil ozaman. Herkezin bu haftada basi asagda oluo ozaman bebeklerin oylemi
dilcey Yelizmurat ben 25. haftada gitmiştim başı yukarda dedi doktorum her gün muz ye maden suyu iç birtane dönsün bebek dedi 29 gittim dönmüştü